onsdag, juni 25, 2008

I will not leave a letter, nothing at all


Fotade de här bilderna för några dagar sedan. Gud, vad jobbigt det var att städa efteråt! Hela rummet var fullt av brev (som jag fick när jag skrev in till Bamse för att jag ville ha brevvänner för lääänge sedan), men jag har sagt det förut och jag säger det igen - vad gör man inte för sina bilder? ;)

Nu håller jag förresten på att ladda över låtar från gamla mobil-minneskortet till det nya. Sen måste jag gå iväg ner till Willys och köpa mer pengar till mobilen också. Jag har bara 2 kr kvar. Har sms:at upp allt. Inte likt mig, men jag bryr mig faktiskt inte om att jag har varit så slösig :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt snygga bilder!!

Anonym sa...

haha, jag sms ca 200 sms om dan (;
Men jag har gratis sms jag också (:

Anonym sa...

Jag gillar stämningen i bilderna :)