onsdag, juni 18, 2008

Hemma igen

Hej, jag är hemma :D
Inte hemma i mitt hus, men hemma i Karlskoga, Sverige. Sitter på jobbet och har tråkigt (som vanligt).

Det har varit en jättebra resa, har fått rätt ont i fötterna av att gå så mycket bara. Jag får berätta senare, och även lägga upp bilder.
Jag måste bara varna för att typ alla foton är dåliga. Min kompaktkamera är verkligen inte den bästa.

Jag är verkligen sjuuukt trött. Kom hem 01.15 inatt, och var sen tvungen att gå upp 05.45 imorse för att jag skulle iväg till det här jäkla stället och jobba, fast jag gör ju ändå ingenting. Blä på det.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem, och hoppas att du haft roligt Linnéa :)

Anonym sa...

Va har du för sommarjobb (;?

Anonym sa...

Får man fråga vart du köpte Fjärrkontrollen? ^^

Linnéa sa...

Anonym: Jag jobbar på ett företag som gör något inom kemi... Fast jag får inte göra särskilt mycket, haha :P

Anonym sa...

hejhej, hoppas du haft en bra resa :'D. men varför hade du inte med systemkameran ?
ha en fortsatt bra sommar !

Linnéa sa...

Louise: Jag var rädd att den skulle komma bort eller så, och så orkade jag inte runt och bära på den, haha. Jag är inte säker på att mamma och pappa hade låtit mig ta med den även om jag ville :P