söndag, maj 11, 2008

Sommarjobb

När jag var ute och gick med Jessica och Annie efter skolan i fredags ringde mamma och berättade att jag hade fått svar ang. sommarjobb. Iiiih! Jag tvingade henne att öppna brevet och läsa vad som stod... Jag hade fått jobb! Inom kommunen. Fatta vad läskigt! Jag vet inte om jag kommer våga gå dit, haha. Nädå, jag får försöka skärpa mig. Jag ska ju bara jobba i 15 dagar, 4 timmar/dag. himla farligt kan det ju inte vara.

Och förresten... vad seg jag var med att berätta det här, haha.

5 kommentarer:

Jessika sa...

Va kul. Där jag ville sommarjobba var det redan fullt, så jag kommer helgjobba när nån vill att jag gör det typ. Vad ska du göra där??

Anonym sa...

Haha :] har också fått sommarjobb inom komunen i 4 timmar o_o typ läskigt xD måste jobba med småsmåbarn ;O

Anonym sa...

Sv: Ok. :/ Väldigt irriterande, iallafall. x'D

Haha, kommunen lät kanske inte sådär jätteintressant, men det går säkert (A). ;)

Anonym sa...

fin blogg :)

Anonym sa...

Gud vad härligt att du fick ett sommarjobb! Jag sökte endast till ett men det är mer än 20 000 som söker dit varje år så chansen var ju minimal, har inte fått svar än men hoppas lite fortfarande annars blir det ännu en sommar som mamma och pappa får försörja mig.