fredag, maj 02, 2008

Örebro

Hej hopp! :)
Nu var det länge sedan jag satt vid datorn, nästan så att jag får abstinens, haha. Men det är bara bra för mig att vara ifrån den ett tag.

Idag har jag, Sara och Martina åkt till Örebro och handlat. Duktiga Sara lyckades få skavsår redan på busstationen, så vi bytte skor. Jag lyckades visst smutsa ner hennes nya, vita skor litegrann, men det var ju inte mitt fel *oskyldig*.

Jag köpte lite saker i alla fall. Två par örhängen (bild nedan) och två tröjor. Det behövde jag verkligen. Sen köpte jag en födelsedagspresent till Sara också, eftersom hon snart fyller år. Tråkigt nog var det hon som nästan tvingade mig att köpa det där halsbandet hon ska få. Det är ju inte kul om det inte blir någon överraskning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina örhängen ^^ :)