söndag, maj 04, 2008

Mormor och morfar



Jag körde bil till mormor och morfar, skjutsade hela familjen för första gången. Det gick faktiskt rätt bra, alla överlevde i alla fall ;)

När vi var där önskade jag att jag hade tagit med mig min kamera. Det var ju jättefint väder, och mormor har massa blommor i trädgården. Dessutom bor de vid en skog, och där kan det väl alltid finnas nåt att fota. Men jag fick nöja mig med mobilkameran.

Jag hittade en snigel också. Så söööt! De har någon sorts extra stora sniglar hemma hos sig. Dem gillar jag :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Din mobilkamera verkar inte gå av för hackor!

Anonym sa...

De små sötnosarna kallas vinbärssnäckor, gulligt värre. :3

Anonym sa...

Euuuuw, Hur kan du hålla i en äcklig och slemmig snigel? Äckligt Tycker jag...

Anonym sa...

usch ... sniglar är slämmiga , har inga hjärnor och prarar sig med sig själv Oo' skulle mosat den om jag va du..

Anonym sa...

Naaw! ^^ Jag älskar sniglar <3