lördag, maj 24, 2008

Lördag

Alla veckodagar är bara fel just nu. Jag ligger hela tiden en dag före, lite irriterande faktiskt. Vaknade halv sju idag och kunde inte somna om. Gud, vad jobbigt det är! Nej, jag ska inte gnälla.

Idag är det jättefint väder, nästan så att jag år lust att gå ut. Men jag måste plugga kemi. Slutprov på tisdag, sedan inget mer prov innan sommarlovet :D Tyvärr kan jag ingen kemi alls, och det är jättesvårt. Jag tvivlar på att jag kommer lära mig så mycket av att plugga, men jag måste ju försöka i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gå ut och Läs på Kemin! ;)
Fiin, fint väder ute. Då kanske du kan koncentrera dej bättre? xD

Anonym sa...

Håller med dej X'D Kemi är skit svårt X'D Och jag kännder mej så dålig för en av mina kompisar äger på kemi X'D Hon har alla rätt jämmt X) Och det bästa jag fått var ett VG x) Jag vill ha Mvg som hon X'D