torsdag, maj 22, 2008

Lite babbel

Hellu :)
Hade prov i matte B idag... Gick nog helt okej faktiskt. Att säga att det gick bra går inte. Jag får aldrig säga att det gick bra på ett prov innan jag har fått tillbaka det, speciellt inte matte och fysik, då man inte vet om man har räknat rätt eller inte. Jag vet att jag har rätt konstiga tankar ibland. Jag får aldrig säga att jag är bra på någonting. Det går inte. Jag förbjuder mig själv att säga, ens tänka/tycka sånt. Negativt, negativt, alltid negativt. Visserligen har jag inga problem med det, men ändå. Bara så att ni vet.
Att säga att ett prov gick helt okej... Nej, det är för positivt.

Nu lämnar vi mitt knäppa huvud (hur kom jag ens in på det här?). Jag måste verkligen läsa nu, ska skriva bokrecension på svenskan imorgon och jag har en bit kvar i min bok. Dessutom är den jättedålig. Har ingen aning om hur jag ska kunna skriva om den, men men, det löser sig väl.

Sen är det ju Eurovision Song Contest också. Måste såklart ses!

Inga kommentarer: