torsdag, maj 01, 2008

Klänningsproblem

Igår kväll provade jag lite sommarkläder, det börjar ju nästan bli dags att använda dem nu, hihi :)

Jag kom fram till att jag nästan inte har några kläder alls. Den här röda klänningen borde se ut som på bilden, sån längd ungefär. Tyvärr går den ända till knäna, vilket jag inte gillar alls. Den är för lång för att ha leggings till (det ser dumt ut), och jag gillar absolut inte att gå med bara ben.
Om den såg ut som på bilden (jag har knutit upp den med en tofs där bak xD) skulle jag säkert gilla den. Med leggings till.

Ååh, varför??
Sen kan man ju undra varför jag hakar upp mig så mycket på det här, men det är faktiskt min enda klänning, och då är det väl klart att jag blir lite sur när jag inte "kan" använda den. Suck.

Förresten är jag riktigt riktigt blek också. Alla dagar, året runt. Jag kan inte bli brun.

6 kommentarer:

Anonym sa...

shit vilket långt fint hår !
är det ditt hår eller lös hår ?

ha en bra dag :)

Linnéa sa...

Louise: Det är mitt hår, men det är inte så långt egentligen, jag lutar mig lite framåt tror jag ;)

Anonym sa...

du kan ju sy upp den? Det är ju bara att klippa, vika upp och sy :P

Lynn sa...

Jag tkr den verkar jätte bra på dig :P om den skulle va sådär.

Anonym sa...

Du kan ju sy upp den lite :)

Anonym sa...

det är la bara att klippa av och sedna sy den syupp den asso?? eller du kanske redan har gjort det??;D<333 KRAM!!<333