måndag, maj 05, 2008

Jobbigt med rubriker

Idag hade vi muntligt nationellt prov i engelska Det gick inte så värst bra för mig, speciellt inte när jag skulle börja prata och bara började skratta. Tur i alla fall att läraren hade parat ihop oss med någon man kände, så att det inte blev någon man knappt hade pratat med. Det hade blivit lite jobbigt.

Tidigare idag kom jag på att jag hade flera stycken Tribe-avsnitt inspelade som jag inte hade sett :D Så på två förut, och ska se på något mer senare. Alltid roligt att se flera på en gång.
Men tyvärr är det inte lika bra som förut. Säsong 1 var klart bäst, och 4:an (som det är nu) är inte alls lika spännande/intressant/kul/whatever. Men det är fortfarande bra, såklart :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha du är som jag då ^^ Jag har fortfarande inte sett Tribe avsnitten från förra veckan :P Har inte hunnit, så dom är o väntar på mig, och sen ett från idag ;D