söndag, maj 04, 2008

Hehe

Hjälp vad tiden har flugit iväg! Jag hade tänkt plugga massor på den här långhelgen, men så blev det inte alls. Har inte haft någon tid alls för det.

Igår gick jag, Jessica och Alexandra på marknad i stan. Jag köpte bara en godisrem.
Sen åkte vi hem till Jessica och tvingade henne att titta på några My Chemical Romance-dvd:er. Eller, det var något från nån konsert med dem i alla fall. Hon hade två stycken, och en av dem tittade vi på två gånger, haha. Totalt lyssnade vi på Welcome to the Black Parade i ca 20 min räknade vi ut. Jag började bara gråta första gången, kanske andra också litegrann. Den är grymt bra :)

Sen kom Annie, och helt plötsligt blev klockan jättemycket. Efter ett tag gick vi ut och gick, det fanns en lekpark som vi hade roligt i. Haha <3
Jag glömde min godisrem jag köpte hemma hos Jessica, buhu :( Hoppas bara att den inte är halv när jag får tillbaka den xD

Idag ska jag faktiskt plugga. Kemihemprov och matte (nationellt prov på onsdag!). Suck.

Inga kommentarer: