lördag, maj 10, 2008

Gå och dö, insekter!

Nu när det har blivit varmare har ju insekterna kommit fram igen. Gud, vad jag hatar dem!!

Getingar är värst. Tre stycken råkade jag ut för igår (ingen var dock närmare än två meter, men ändå). Först en i klassrummet (jag skrek nästan), sen en hemma hos Annie (den satt i ett fönster vid hennes trappa, så jag spreng ner) och sen en inne i Annies rum (jag sprang in i hennes garderob och gömde mig tills hennes pappa kom och dödade den. Han måte trott att jag var knäpp eller nåt när jag kom ut xD).

Jag vet att jag är fjantig, men getingar är bara så himla läskiga! Jag är livrädd för typ alla insekter och kryp. Fatta då hur rädd jag är för sånna som dessutom kan stickas!

1 kommentar:

Anonym sa...

Insekter är vidriga... Blev biten av en pissmyra idag, ush...