måndag, april 07, 2008

Övningskörning med passagerare

Jag har just kommit hem från att ha övningskört till Granngården, köpt kaninmat och åkt hem igen. Det gick bra, och för första gången åkte en passagerare med (förutom pappa förstås). Sara sa att jag var duktig och att det inte var så jätteläskigt att åka med mig. Haha!

Nu ska jag återgå till historian. har bestämt mig för att sitta hela kvällen, eller fram till 20-21 i alla fall. Måste skriva klart min sammanfattning av kapitlet.
Ha det bra!

4 kommentarer:

Fotograf(?) Elin Andersson sa...

Lycka till med pluggningen :)
Själv sitter jag och pluggar på ett Europaprov på Torsdag.Kul.

Anonym sa...

Har nyss gjort klart mina läxor, jag e frii. :P Men Good luck med historian.

Maximilian sa...

Jag gjorde för första, men inte sista, gången alla läxorna på måndagen (idag). Det var ju bra!

Anonym sa...

Åh, övningskörningen är den jobbigaste biten, speciellt när man börjar få koll på vägarna och det börjar närma sig uppkörning. Men sen är du fri :D