onsdag, april 09, 2008

Regn... och regn... och regn



Det bara regnar och regnar ute. Jag blir irriterad, jag vill ut och fota! Men hellre regn än snö, som det kom imorse. Usch och fy, det vill vi inte ha.
Mina skor är helt genomblöta. Det är verkligen värdelöst att ens sätta på sig skor överhuvudtaget när de bara står emot vattnet i sådär fem minuter. Man kommer till skolan med blöta fötter, och preciiis när man har torkat någolunda ska man ut till matsalen, och då blir de lite blöta igen. Det torkar, och så ska man gå hem. Jobbigt.

5 kommentarer:

Josefina sa...

frågar igen, länkbyte? jozefinas.blogspot.com, gör inget om du svarar nejj

Anonym sa...

menEMO? sluta vara det snälla

Anonym sa...

Tycker inte att det är nått fel att vara "emo" på egobilder, iaf inte för dej Linnéa . Dina egobilder e jätte fina :)

Vad tråkit att bli blöt. Vi har fortfarande 130 cm snö :P Och mer kommer det.

Anonym sa...

anonym: eh, så skrattretande. Det är väl hennes utseende. Och framförallt hennes blogg. Tycker du att det är störande så sluta läsa bloggen då. Omg vad less jag blir.

nice bild linnea, :)<3

Anonym sa...

Jag vill bara säga, först jättesnygg bild Linnéa! Och sen vill jag oxo säga att emo är en musikstil för alla er som inte insett det än!! Emo kan man INTE vara för om man är emo så är det ju som att säga att man är en musikstil...Hah, och det låter lika sjukt som att säga jag är hårdrock typ, frö så säger man ju inte...