lördag, april 19, 2008

Örebro :D

Har precis kommit hem från Örebro nu.
Först var vi på IKEA, och jag köpte några saker. En plastväxt (min riktiga har nästan dött), en ny kudde och en spegel (vi kunde inte hitta några fästen till min gamla spegel).

Sen gick vi i lite klädaffärer och så :) Pappa måste varit halvdöd när vi var klara, haha. Jag köpte en kjol, ett par leggings och två koftor. Fast tröjorna köpte jag mest för att jag verkligen behöver dem, de var bara lite halvbra sådär. Om ens det...
Men vad skulle jag göra, vi hade bara en affär kvar, och om jag inte köpte något där skulle jag inte få någon tröja. Det var som i det där Hugo-dataspelet:
*knack, knack, knack* "Sista chansen nu!!"

Nu börjar jag mest svamla, tror jag. Här är en bild jag fixade lite med imorse, eftersom jag vaknade alldeles för tidigt:

2 kommentarer:

SOFIA ANDERSSON sa...

Haha, fett nice med Hugo-spel. Nostalgiiiiiii...!

Julia sa...

Haha är det Hugo spelet med häxan "skylla"? XD Då säger han alltid sådär "knack knack,,,," XD Syrran spelade det typ förra veckan, sammanträffande :D