lördag, april 05, 2008

Kalas för mormor

Kom just hem från mormor och morfar, var ju där på kalas eftersom mormor fyller år på onsdag. Det var rätt mycket folk (med tanke på att släkten är rätt liten). Flera som jag typ inte har träffat så mycket tidigare.
Sara och jag hade jätteroligt åt en gubbe, mormors kusin. Han kom och frågade vad vi hette, och det lät verkligen jätteroligt. Han tyckte att jag sa att jag hette Elin först (varför hör ALLA fel på mitt namn?), så därför kallade Sara honom för Elin.
Vi blev seriöst tvugna att springa upp på övervåningen och skratta.

Sen fick jag vara fotograf :D Lånade morfars kamera (Canon EOS 300D) och tog lite bilder på gästerna. Jag blev avundsjuk på hans objektiv. Minns inte riktigt vad det var för några, men 5 st hade han i alla fall. Åh, jag vill också ha ett macro-objektiv! Typiskt att han har Canon och jag Nikon, annars kanske jag skulle kunna låna ;D

3 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Vi firade också vår mormor i dag! :D *pekar på bloggen* Coolt. ;)

http://www.bimboboy.com/blogg

Anonym sa...

Hej! Läser din blogg varje dag, och undrar om du går med på länkbyte? Min blogg heter
skrooten.blogg.se
Kram Cornelia (:

Anonym sa...

jättesöt blogg :)