lördag, mars 08, 2008

Värsta shoppinghumöret idag



Jag och Sara gick en sväng ner till stan för en stund sedan. Det var faktiskt riktigt skönt ute, första gången på jättelänge jag inte hade vantar på mig :) Jag älskar vantar och har det typ jämt, men idag kände jag att det var så mycket vår att jag kunde skippa dem. Då är det varmt på riktigt! Haha.
Hur som helst köpte jag inget på stan förutom stift till min penna i skolan och godis. Det var helt mysko, jag kände verkligen att jag behövde köpa en "övertröja". Och byxor. Och en kjol. Och örhängen. Inte ofta jag är på sånt shoppinghumör ;) Men som sagt hittade jag inget.

Sen när vi kom hem fotade jag och Sara varandra litegrann utomhus. Det var rätt länge sedan :P

2 kommentarer:

Emilie sa...

Halsduken såg härlig ut! :) Fin jacka. ;)

Fotograf(?) Elin Andersson sa...

Hej Linneá igen :) Det är är ännu en sak som jag skulle behöva hjälp med(eller om någon annan läser detta så får ni gärna hjälpa mig).Jo.När jag har skrivit ett inlägg,så där nere där det står tex. "1 Komentar","Skrivet av Elin","Kategorin Skolan" m.m så har du att det står vilken tid som du skrev inlägget.Hur fick du det?

//Kram //Elin