torsdag, mars 20, 2008

Vad var det där för tutande?

Nu har jag lov :D Skönt, men jag kommer säkert bli uttråkad mot slutet, det brukar jag alltid bli.

Haha, vill ni veta vad som hände när jag skulle gå från bussen till skolan imorse? Jag berättar i alla fall ^^
Det är en järnväg man måste gå över, och det kommer inte tåg där så ofta. Jag brukar alltid titta ändå, för jag tycker att det är läskigt att gå över järnvägar. Just idag kollade jag inte efter om det kom ett tåg, så jag var på väg att gå över. Då hör jag världens tutande och jag bara "Men vad är det där?? Struntsamma", så fortsatte jag gå. Då märker jag att Jessica och Alexandra står och väntar längre bak och de ropar på mig. Då ser jag att det kommer ett tåg! Haha, jag blev livrädd. Man känner sig ju lite korkad som inte känner igen en tågtuta xD


Gammal bild

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch... exakt sådär gjorde jag och min kille... och jag tror nästan att det var samma övergång... Den vid Bergslag? Tur att du reagerade till slut och inte blev påkörd!

Kram från Anna!

Anonym sa...

snygg bild