söndag, mars 02, 2008

Tjohej :P

Igårkväll var jätterolig :) Vi var typ... 11 pers (?), typ 2 eller tre jag inte visste vilka de var, hemma hos Nithi i min klass och tittade på film och Melodifestivalen. Den där filmen var rätt äcklig, speciellt när det kom en och högg av någons huvud på mitten med en yxa eller nåt. Euuuw.

Nu ropar mamma, vi ska åka till Karlstad för att gå på IKEA och lite sånt där. Jag måste gå och sminka mig och allt sånt, varför har jag känslan av att jag kommer bli sist som vanligt? xD

2 kommentarer:

filippastruxsjö sa...

Hej hej hej, jag heter filippa och jag är kompis till frida wallgren.. ka inte du förklara hur man får en sån dära grej som räknar hur många som är inne och kollar på bloggen.. du vet säkert vad jag menar.. du kan ju typ göra ett inlägg på din blogg och förklara eller så får du gärna skicka en kommentar på min blogg.^^xD www.lillararaloppan.blogspot.com
Hej då!^^ >'_'<

Maximilian sa...

Jag kan du kan alltid göra en som ser ut som min: http://maximilian-info.blogspot.com

Länken är då:
http://www.joakimweb.se

Jag blir också alltid sist i min familj!xD