söndag, mars 09, 2008

Tihi på Melodifestivalen

Godmorgon, eller nåt. Jag vaknade ganska nyss, whoaa. Det var länge sedan jag sov såhär länge (till kl 10), men det kan nog bero på att jag somnade ovanligt sent igår kväll också. Var jättepigg och kunde inte sova, och eftersom jag inte kunde hitta på någonting att göra var jag tvungen att ligga i sängen och tråka.

Om Melodifestivalen säger jag bara tihi! Jag blev asglad när Carola och Andreas inte gick vidare xD Tycker verkligen att Nordman var bättre. Jag tror att jag har börjat gilla deras låt litegrann. Den blir nog bättre ju mer man hör den.

Idag måste jag verkligen göra matte, jag får panik när jag tänker på det. Glömde/hann/orkade ju inte igår... Fy på mig. Jag måste, måste, måste!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Go morron själv!
Kollade på ditt stall! Jag blev också asglad när inte Carola och Andreas gick vidare! Synd att inte Ola kom vidare bara!
Mvh// Love_me_94_ på s.s

Anonym sa...

God morgon på dig med ;. vad använder man för verktyg i ps när man ska göra så det ser ut som det är klippt runt?, t.ex på din loyaut runt din kanin ^^

Ha en bra dag ! :')