söndag, mars 16, 2008

Söndag ^^

Vad seg jag känner mig som inte har skrivit något sen igår eftermiddag/kväll/vad man nu ska kalla klockan 17:42. Jag har bara inte orkat, haha.

Jag, Annie och Jessica kollade på Melodifestivalen hemma hos Jessica igår. Det var kul, speciellt när Jessica blev assur på Charlotte Perelli, och Annie som tjatade om Christer Sjögren nästan hela kvällen xD


Vi har just kommit hem från mormor och morfar, var där en liten stund förut. Jag låg mest och läste min engelskabok, har men har ändå ca 100 sidor kvar, och den ska vara utläst imorgon. Dessutom måste jag hitta på vad jag ska skriva i min bokrecension, vilket inte blir det lättaste direkt. Man ska nämligen inte skriva alls vad boken handlade om eller vad man tyckte om den, som man brukar göra i bokrecensioner. Det är jättesvårt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahha! Okeej!! xD

Fortfarande: Du vet vem ^^