fredag, mars 28, 2008

Skriva utan att titta

Hwj hag heter Linnéa och smaet s,a jah se på tv :D
Jag var bara tvungen att testa att skriva utan att titta på tangentbordet och inte sudda någonting. Det gick väl inte så värst bra.
Jag tittar nästan alltid på tangentbordet när jag skriver, annars blir det bara fel. Undantag är väl vissa intrenetadresser och användarnamn och lösenord till olika sidor.
Brukar du skriva utan att titta på tangentbordet?

Vad det egentligen skulle stå där uppe är "Hej jag heter Linnéa och snart ska jag se på tv :D".

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jag brukar inte kolla på tangentbordet när jag skriver, elleer ibland kanske jag gör det men inte särskilgt ofta.

Anonym sa...

Jag kollar inte på tangentbordet när jag skriver. Eller ibland kollar jag ner på tangentbordet, men inte så ofta xD

Anonym sa...

Jag brukar inte kolla ner på tangentbordet när jag skriver, jag kollar på min dataskärm bara (:

Anonym sa...

jag kollar aldrig på tangent bordet. Jag kollar på skärmen XD Men det häner att det blir fel ibland XD Men oftast blire bra ^^

Anonym sa...

Jag tittar nästan alltid på tangentbordet när jag skriver, men jag har märkt att jag blir bättre och bättre på att skriva utan att titta :)

Anonym sa...

Jag brukar inte alls se på tangentbordet. Bara på skärmen och om det blir fel så suddar jag ba och skriver om,(fösöker) men det brukar just inte hända xd
// Lynn

Anonym sa...

jag kan försöka :P
hej haf heter Nikkt icy jag öksjar höstar (hej jag heter Molly och älskar hästar :P)

Anonym sa...

H e j ! Det är olika vad jag brukar göra.. Jag klarar inte av att titta ner på tangentbordet för länge, då måste min blick snabbt upp till skärmen igen ^^ Om det blir fel när jag tittar på skärmen så suddar jag bara ut (eller vad det nu heter O.O)

//Lisa

http://houlinda.blogg.se- sa...

haha, ibland tittar jag när jag skriver, ibland inte. När det blir fler brukar jag titta så att det verkligen blir rätt^^

http://houlinda.blogg.se- sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
tobias&emma sa...

Föressten, gick det bra att jag gjorde likadant som du? :/

Anonym sa...

Jag kollar ner på tangentbordet oftast när jag ska börja skrva nåt så jag ser var jag sätter fingrarna nånstans x) MEn jag kollar bara på tangentbordet när jag skriver ibland P