lördag, mars 22, 2008

Påsk :D

Glad påsk!
I år blir det inget direkt firande för min del. Vi brukar åka till mormor och morfar och äta mat, men eftersom syrran är sjuk blir det inget av med det. Vi får äta påskmat här hemma ikväll istället.

Mamma och jag har just varit ute på en promenad. Vädret är jättefint, men det är rätt kallt, så mina fingrar blev helt frusna, trots att jag hade vantar. De håller på att tina upp nu känns det som, vilket gör att det är svårt att träffa rätt bokstav på tangentbordet ^^


Bild från igår ^^

5 kommentarer:

Anonym sa...

Glad påsk :D
Kolla gärna in minbblogg :p

Anonym sa...

Du är söt :) <3 Glad Påsk <'333 Det kan ju vara mysigt hemma osså <'3 från Post på stallet.se

Anonym sa...

emo? :S

Anonym sa...

Du vet väl att det där "x"et betyder att man är emot alkohål, rökning, snusning och sånt väl?

Anonym sa...

Uhh ? Emo :) ? om ni menar att hon målar sig svart så skulle jag säga fashioncore eller möjligtvis alternative :)