torsdag, mars 20, 2008

När man har tråkigt...

Vi har praktiskt taget bott i biblioteket i skolan den senaste veckan. Har haft håltimme varje dag utom måndag, men då hade vi lång lunchrast istället. Då har det mest blivit att sitta i bibblan och inte göra någonting...
Men idag lånade jag faktiskt en bok, tyckte att jag behövde något att läsa under lovet. Känn pulsen slå av Berny Pålsson. Ska börja läsa om en liten stund hade jag tänkt.

Nu börjar jag nästan få ont i huvudet, bäst att jag går ifrån datorn. Av någon konstig anlednng får jag alltid ont i huvudet när jag sitter vid datorn, tuggar tuggummi och lyssnar på musik i hörlurarna. Det är vad jag har gjort ikväll.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Glad påsk på dig!

Maximilian sa...

Testa att göra samma saker men utan musiken eller lyssna på den i högtalare så blir det bättre jag fick ont i huvudet varje dag förr men inte nu längre (inte lika iallafal), men testa gärna.

Glad påsk förresten!

Anonym sa...

Owh ^^ Har läst vingklippt ängel, boken före den där :D den är iallafall bra!
Skitsnygg design på bloggen btw x)