fredag, mars 28, 2008

Jag kan inte komma på någon rubrik xD



God morgon :)
Känner verkligen att jag har fått mycket gjort idag, även fast klockan inte är mycket. Det värsta är att jag faktiskt inte har gjort något. Vaknade tidigt och tittade på en film. Wooow, extremt aktivt av mig alltså.
Jag får ofta fel känsla. Det bästa kanske vore att bara radera alla mina känslor? Men nej tack, jag tror att jag skippar det.

Idag ska jag baka hallongrottor, har jag bestämt mig för :D Har aldrig gjort det tidigare, men jag älskar dem. Hoppas bara att de blir lyckade.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hallongrottor är mummsiga <3:P

den.du.inte.ser sa...

Hej, Hej, Nice blogg du har! Min kompis Frida eller ''Ina'' tipsade mig (: Du får gjärna gå in på min (:

Anonym sa...

När jag var liten äälskade jag dom xD

Isabell sa...

jag har aldrig bakat sånna, och jag vet inte vilka du menar heller ;P men jag är oxå baksugen idag :D