söndag, mars 09, 2008

Jag hatar bevis!

Jag och Sara gick en jättelång promenad förut. I alla fall tyckte vi att den var jättelång, men det tog faktiskt ca 1½ timme. Det konstigaste är nog att vi gjorde det helt frivilligt, och att det regnade hela tiden (tur att det finns paraply). Nu känner jag mig duktig.

Har försökt räkna lite matte, men det går ju inte helt bra. Man måste kunna bevisa massa saker, åh, jag hatar bevis! Varför kan det inte räcka med att man vet hur yttervinkelsatsen, randvinkelsatsen fall 1 och Pythagoras sats är? Jag kan inte ens hitta bevisen i boken. Snart ger jag upp (om inte pappa kan).

Jag tror att jag är på lite läxhumör nu. Hoppas det. Borde nog läsa ut min engelskabok snart. Någon sa att den skulle vara utläst den 17:e, och jag har bara kommit en fjärdedel. Hehe.
Shiit! Nu kom jag på att den skulle vara tillbakalämnad på bibblan i fredags xD Oops, men det gör nog inget :D

2 kommentarer:

Maximilian sa...

Har varit i Göteborg i helgen, har inte kunnat läsa bloggen! Har läst den nu istället! :( :)

Rebecka Medina sa...

Hej Linnea (:
Jag undrar hur du gör så att man kan se dina besökare, alltså som nu på din t.ex "21355 besökare totalt - 11 idag". Är det någon HTML-kod eller ?