måndag, mars 03, 2008

Ge mig vår!

Jag gick ut och fotade en liten stund (med betoning på liten) förut, men det blev så kallt att jag var tvungen att gå in igen. Dessutom fanns det knappt några blommor, och då tröttnade jag nästan på en gång.
Längtar till sommaren, eller i alla fall till det blir mer vår. Det är så skönt att inte behöva ha tjocka ytterkläder på sig. När man kan gå i långärmad tröja och jeans utan att varken frysa eller svettas är det bäst :D

Åh, nu när jag tänker på våren blir jag helt glad. Det känns som om massa minnen och sånt kommer eller nåt.
Fota ute i trädgården, vårstäda i lekstugan, gå promenad med högstadieklassen (ingen aning om vi gjorde det på våren, men jag tänker på det i alla fall), cykla, äta glass...
Nej, nu får jag skärpa mig. Att längta för mycket är nog inte bra.

1 kommentar:

Maximilian sa...

Riktigt bra tagen bild!