måndag, mars 24, 2008

Flupsi <3

Nu har jag just varit ute och gått lite med Flupsi (min kanin) ^^ Hon var superduktig när jag skulle sätta på selen. Vanligtvis skuttar hon alltid omkring en stund först, men idag satt hon helt stilla på en gång <3 Mina händer höll på att frysa ihjäl dock, vantarna försvann spårlöst. Jag måste ta och leta upp dem.

Usch, jag drömde värsta mardrömmen inatt xD Vi ska ha kursprov i svenska på måndag, och då har man fått ett häfte att läsa och utifrån det ska man skriva en uppsatats. I drömmen kom jag till skolan och hade totalt glömt bort att läsa det där, så uppsatsen skulle gå jättedåligt. Det blev ju inte bättre av att Jessica sa att hon hade läst igenom alla texterna i häftet två gånger per dag.

1 kommentar:

Suss sa...

Flupsi, assött namn! Snyggt att du lyckats selträna din kanin så bra. Mina är helt omöjliga att både få på och av selen. Och så lyckas de krångla sig ur selen ibland också.. :-/