torsdag, februari 07, 2008

Värsta håltimmen

Hade 3½ timmars håltimme i skolan idag. Rätt jobbigt egentligen, men ändå skönt att slippa några lektioner (: Först hade vi tyska, och sen ska vi egentligen ha en lång kemilabb, men var fjärde vecka (eller nåt sånt) är vi lediga från den, vilket vi var idag. Sen var våran engelskalärare sjuk, och efter det hade vi lunch.

Jag skrev in alla engelskaglosor vi har prov på imorgon, ca 190 st, på nåt glosprogram (glosboken.se) och tränade lite på dem... Hoppas att de finns kvar när jag loggar in nu bara, annars blir jag lite småsur ;) Jag vill ju inte skriva om alla, och det var bra träning. Får hålla tummarna nu...
Yeey, det fanns kvar! *lycka*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med hål.. Även fast man inte brukar få så mkt gjort. :)

Anonym sa...

Använder du också glosboken? <3

Elin sa...

Haha, vi använder oss också av glosboken xD Lär mig faktiskt mycket snabbar glosorna, vilket är bra. Älskar din blogg ^^

Anonym sa...

Mm... håltimma är härligt. Får man så långt som flera timmar brukar jag gå hem med några kompisar och laga lunch. yam, yam. =)

Emilie sa...

Jag går typ alltid hem på håltimmarna x) I skolan finns det i princip inget att göra, om man nu inte vill leka häst med de mindre x'D :D

Anonym sa...

hejsan hur kan du göra en såndär layout ? kan du göra en till mej (AA) kan betala i SP XD