fredag, februari 22, 2008

Världens tråkigaste kväll?


Bara någon bild jag fixade för en stund sedan...


Ikväll kommer jag ha så sjukt tråkigt att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Snart kommer Sara och tar över datorn, och då har jag absolut ingenting att göra.
Det är nästan så att jag funderar på att skriva en berättelse, haha. Bara för att det var så himla länge sedan. Vi får väl se hur det blir. Förmodligen låter jag bli eftersom alla mina berättelser ändå bara blir heltöntiga och jättedåliga :P

5 kommentarer:

Emilie sa...

Haha x)
Fin bild ;D

Anonym sa...

Let's dace såklart ^^ xD

Emilie sa...

Hej, igen x] Jo.. jag undrar en sak? Skulle du vilja ha ett länkbyte med mig? Förstår såklrt om du inte vill, menmen, skadar ju inte att fråga. :)

Anonym sa...

Skulle vilja se samma bild fast inte upp och ner :)

när man har tråkigt tar man fram kameran ;)

Anonym sa...

Mina blir också så dåliga bara det att vi inte får så lång tid på oss att skriva berättelser i skolan, så man hinner inte skriva om dem!

/MVH 12-åringen igen!