måndag, februari 04, 2008

Inte-klaga-vecka...

Så var det måndag igen då. Har engelskaprov/läxförhör på fredag som man måste kunna typ 1000 glosor till (okej, inte riktigt). Men jag ska försöka att inte klaga på det, får väl se hur bra det går. Jag ska försöka ha en inte-klaga-på-någonting-alls-vecka den här veckan säger vi :D Äh, jag kan lika gärna ge upp direkt. Men jag kan försöka att inte klaga på så mycket som jag brukar, det blir bra.

Idag har det inte hänt något speciellt, som vanligt. Tänkte ta bussen som går 16.05 hem från skolan eftersom varken jessica eller Alexandra skulle åka buss och jag fick stå och vänta på min vanliga buss (som går 16.15) ensam. Tar man den tidigare bussen tar det visserligen ca 3 min längre att gå, därför väntar jag alltid 10 min extra för att slippa gå så långt (jag är lat xD). Självklart missar jag ju den där tidiga bussen bara för att jag har bestämt mig för att ta den. Duktigt av mig.
Nej, jag skulle ju inte klaga! Det var ju knappt ens jobbigt att stå och vänta.


Något jag gjorde som tidsfördriv i lördags kväll

8 kommentarer:

Sandra sa...

hur gör du för at få håret andra färger än dom riktiga i photshop? :)

Anonym sa...

Sköna färger, något du ska göra till verklighet kanske? ;D

Linnéa sa...

Sandra Karlsson: Ändra Blending Mode till Color när du målar på färg med penseln ^^

Missjeni: Tack :) Haha nej, det skulle jag aldrig våga xD

Sandra sa...

vart hittar jag det? (a)

Anonym sa...

Usch ja, måndagar är bläh!

Anonym sa...

Haha, den rowsa va ju änna snyggaste ;) Älskar din hemsida lixom. Och dina bilder.
Jag vet att du inte vill att man ska fråga.. men jag vill bara ha svar på just denna frågan och dt skulle betyda jätte mtk om du ville svara. jag har precis startat min blogg, och jag vill veta hur man gör så att det står kategorier som du har det på vänster sidan på din blogg? Har försökt i ca. 1 vecka men ingen vill hjlpa/förklara för mig :/ skulle betyda massor om du kunde förklara för mig hur man gör så..
aja, gör som du vill. Men jätte fin hemsida iaf. hejdå<3

Anonym sa...

Snyggt ^^

Emma sa...

snyggt :D