söndag, januari 06, 2008

Typiskt också

Här tänkte jag vara duktig och duscha på morgonen för en gångs skull, men vad händer? Jo, båda duscharna är upptagna! Det har nog aldrig inträffat förut, och så händer det nu, just när jag vill duscha.
Jag får väl vänta då ^^

Förresten har jag funderat lite mer på att fixa en ny layout till bloggen, börjar tröttna på den här, och förändringar är kul. Kan bara inte riktigt komma på vilket färgtema jag ska ha... Gärna vitt+svart+..? Någon som har ett förslag? (a)

4 kommentarer:

Sara Nilsson sa...

GRÖNT! :D

Anonym sa...

Svart vitt? Det skulle vara snyggt då om du valde svart vitt och hade röda inslag. Typ en röd ros på fotat eller så :) Eller vårfärger`? Såsom Grönt/Gult ^^

Anonym sa...

Ja, svart och vitt blir intressant :D

Louise Johansson sa...

Alltså, jag tycker du ska välja svart, vitt och 2 kontrast-färger, som till exempel blått-orange, lila-limegrönt, osv:) Det kan piffa upp sidan rejält! :)

Kram:)