torsdag, januari 03, 2008

"Nu har vi shoppat loss!"

Wiiie, jag är väldigt glad just nu :D Tror inte att jag sagt det, men jag ska sluta rida. Tycker inte längre att det är sådär jättekul, och det är väldigt dyrt, ca 100 kr/lektion (50 min).
I alla fall, så kommer pappa lägga mycket mer pengar på Sara nu, då hon fortfarande rider. Dessutom är hon medlem i en bokklubb och får sånna där paket ibland. Pappa hittade en billig dator som verkade bra, så då beställde han den till mig :'D Hurra, jag slipper min sega gamla (och extremt fula) dator! :) Det är inte en bärbar (pappa tycker att de är mycket sämre än vanliga), men ändå.
Han beställde även ett stativ och fjärrkontroll till min kamera. Stativet är väl inte världens bästa, men hey, det var billigt och det är ett stativ ändå. Haha, fjärrkontrollen kanske är onödig, men den var också billig. Och det är inte jag som betalar xD

Det lät så kul, för pappa bara "Nu har vi shoppat loss!" Det är väldigt otypiskt för honom att säga nåt sånt.


Bilden passar väldigt bra in här, för just nu känner jag mig lite sådär "tihihi!". Fotade i tisdags tror jag. Har stickat torgvantarna själv, hade inget att göra, haha.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linnéa! Ojj, det var billigt att rida, våran då jag red innan jag slutade, så kostade det typ 300kr/lektion och den var bara 45 min, så.. Aja, snygg bild på dej..

Jessika sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jessika sa...

När kommer det nya dagens outfit?

Anonym sa...

åhh, jag vill med ha en egen dator, och en bra kamera. :D:D

Anonym sa...

Hej Linnéa! (igen...)
Jag håller på å spara till En nikon D40 kamera, det vill säga en Systemkamera, jag undrar var du (eller din pappa) beställde dom där sakerna eller nå ^^ (Hemsida?)

FÖRLÅT ATT JAG TJATAR :$

Linnéa sa...

Johanna: De är från www.dustinhome.se ^^

Louise Johansson sa...

Hej Linnea! Du tar verkligen jättefina bilder! Du är allt duktig du, som typ min mormor skulle ha sagt. haha, nä, men du har fanimej koll på det du gör. ^^

Anonym sa...

Okej, tackar! Är kameran också därifrån? Jag tänker bara .. För jag ska nog köpa därifrån istället för elgiganten för det var billigare på Dustinhome sakeen :D

Anonym sa...

På min ridskola kostar 130 kr för 45-50 min :O

Anonym sa...

för mäj kosrar det 150 1h