onsdag, januari 09, 2008

Mörda mina skor?

Just nu känner jag mig verkligen jobbig, skulle nog göra de flesta en tjänst om jag bara gick och gömde mig ett tag.

Och jag är irriterad på att mina skor läcker in så fruktansvärt mycket. Visserligen är de trasiga och jag drar inte igen dragkedjan, för de är för små då, men ändå! Tur att jag hann med bussen i alla fall så jag slapp gå hela vägen hem. Vägen från busshållplatsen hem till mig tar ca 5 min att gå, och jag hade verkligen gå-till-Lunedet-känsla nästan hela vägen (vi gick dit, 1,3 mil, med skolan i början av läsåret, och det spöregnade, så man blev helt genomblöt). Jag hade lika gärna kunnat trampa rakt i en vattenpöl, det hade inte gjort någon skillnad.

Mwiii, snart börjar Tribe :D Det var ju så grymt spännande igår, kan knappt vänta att få se x) Har gått och väntat hela dagen... Okej då, inte direkt, jag har inte tänkt på det nästan någonting, men vi kan säga att jag har väntat. Det låter mycket roligare.

1 kommentar:

Anonym sa...

i vilkan kanal och vilken tid börgar Tribe?