torsdag, januari 31, 2008

Kemiprov :O

Hade kemiprov idag då... Jag vet inte hur det gick. Kan ha gått mellanbra, kan ha gått skitdåligt, det beror på om jag har räknat och tänkt rätt på uppgifterna (stor chans att jag inte har det).
Jag blev klar nästan först med provet och fick sitta och vänta jättelänge (typ 20 min) utanför på att någon annan skulle bli klar. Det var helt stressande, jag lovar. Nästan värre än innan provet. Kändes som om jag hade glömt massor av saker, varför blev jag klar så fort men typ ingen annan? Aja, det gick som det gick.


Jag känner mig tvungen att lägga in lite bilder i bloggen, även fast de här inte är speciellt fina xD Om någon undrar vad det där skrivna är kan jag berätta att jag satt och skrev det på min miniräknare medans jag väntade, och det står typ bara att jag ville att någon annan skulle bli klar x)

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför bloggar du inte? ;/