söndag, januari 27, 2008

Jag har (ego)fotat

Som jag skrev i förra inlägget kände jag verkligen för att fota, och jag gick faktiskt ut för att göra det också. Med stativ och allt, första gången det fick komma ut ^^
Tyvärr blev det bara ca 5 bilder, det blåste för mycket. Då gick jag in och egofotade istället. Känns som om jag själv är det enda jag fotar nuförtiden, men det finns ju inget annat. Längtar till våren, då man kan gå ut och knäppa lite bilder ;)

Förresten har jag nog nästan bestämt mig för att välja Fotografisk bild A som individuellt val. Har velar fram och tillbaka säkert hundra gånger, men det finns nog inget jag hellre vill ha.
Det är ju inte alls säkert att jag får foto, det fanns bara 16 platser... Andravalet blir sjukt svårt, men psykologi tror jag i alla fall... Måste diock ha en 50-poängskurs till i så fall.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte fin bild!

Anonym sa...

Vad är individuelt val?

Snygg bild :)

Linnéa sa...

Johanna: Det är typ som elevens val eller vad man ska säga, man får välja några olika kurser man vill läsa och har ämnena 2 ggr i veckan ^^

Anonym sa...

Ok, vad heter ditt stativ?

HAMA STAR 62 eller vad`?

Linnéa sa...

Johanna: Ja, Hama Star 62 ^^