onsdag, december 26, 2007

Städarsugen

Det känns som om det finns så mycket jag vill göra idag, men egentligen är det nog knappt någonting. Städa först och främst. Vill bara slänga ut allt gammalt och ta in nytt. Rensade ur min garderob inatt, bye bye med hälften av mina kläder. Jag kommer inte att sakna dem, då de är för små och jag använder dem aldrig.
Ska nog ta bort mitt skivställ, lyssnar aldrig någonsin på mina skivor. Konstigt va, med tanke på att alla är typ Absolute Kidz, Alice Tegnér visor, A-teens och sånt jag gillade för massor av år sedan. Nej, de ska ut. Likaså mina gamla tidningar och dataspelsförpackningar jag inte har en aning om varför jag har kvar.

Och så har pappa lovat att vi ska måla om min skrivbordsskiva så den blir vit. I nuläget är den träfärgad och ligger bara på två hyllor eller vad man ska säga, en med lådor och en med ett skåp.

Nej, nu ska jag städa :D

Inga kommentarer: