lördag, december 22, 2007

Stan

Har varit på stan en sväng med mamma och Sara, köpte inget speciellt, julklapp till mormor och ett par strumpor till mig bara ^^ Och mamma köpte julklapp till pappa.
Det var verkligen helt läskigt, för hela Karlskogas befolkning tycktes vara på stan idag. Jag träffade hundra miljoner folk jag kände igen, minst. Haha, okej, 12 som jag känner (eller ja, känner väl inte alla dem så jättebra, har väl inte ens pratat med alla, men de räknas i alla fall, för jag träffar dem rätt ofta ändå). Om jag hade räknat med alla jag kände igen hade det blivit många fler. Efter ett tag blev jag rädd och fick panik för varje person jag träffade.


Aaah, nu ska jag köra bil!!! Har fått övningskörningstillstånd, och pappa är helt... jag kan inte komma på ordet... men han verkar tycka att det är jättejättekul i alla fall och vill börja på en gång. Aaaah!!! Jag tänker bara gasa och bromsa, svänga vågar jag inte. Inte när det är första gången. Hjälp mig?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka Till ;)

Anonym sa...

Hejsan, kan du mejla till stallet, wamn eller relite på stallet.se? Det handlar om att jag sett en tjej använda designen du har på ditt stall.. Mvh Marielle :D

Anonym sa...

Lycka till ;p Själv är jag 25 och har fortfarande inget körkort *skäms*