söndag, december 02, 2007

Snart fyller jag år!

Imorgon fyller jag år!
Ska ha kalas idag för släkten och så, det hade jag helt glömt bort när jag vaknade xD Men ärligt talat gillar jag inte kalas så värst mycket. Visst, det är ju gott med tårta, men det blir så pinsamt på något sätt. Speciellt om det är jag själv som fyller år.
Drömde att jag såg kvitton på allt jag skulle få. Det var bara massor av hårklämmor, haha xD

Shit, nu mår jag verkligen illa. Måste gå och äta frukost (:


Snart får jag övningsköra då :) Men vill vänta till våren i alla fall. Fast det är ändå helt jätteläskigt.
(fotade bilderna i fredags)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i förskott! :D

Anonym sa...

Grattioooos förskottioooos :P (A)(A)

Anonym sa...

fan vad söt du är!

Unknown sa...

Grattis i förskott :)

Anonym sa...

Vart har du tagit bilden?

Linnéa sa...

Anonym: I mitt rum ^^

Anonym sa...

Vad är det du heter på stallet.se?

jätte fina bilder iaf :)

Anonym sa...

Gur gör du färgerna så coola när du använder photoshop? Eller går det å fota så med kameran?

Linnéa sa...

Johanna: Jag har fixat det i Photoshop ^^