lördag, december 08, 2007

Mjahapp

Hur lyckas jag?
Även fast jag gick och la mig mycket senare än vanligt igårkväll vaknade jag ändå samma tid som när jag ska till skolan imorse. Det är något med helger som gör att jag inte kan sova, och det stör jag mig massor på.

Nu har jag tråkigt :/ Har precis målat naglarna, det fick bli rött den här gången. Fult, men struntsamma. Har haft svart så länge nu, och kände för att byta, typ. Och att inte ha nagellack går inte, för det känns så himla tomt, plus att jag bara drar sönder naglarna ännu mer.

Jag tror förresten at jag har blivit överkänslig. Började gråta typ tre gånger när jag tittade på Idol igår (två gånger innan första pausen, och en när Marie vann). Det var aldrig för att jag var speciellt ledsen eller glad, uta mer pga deras glädje, eller vad man ska säga. När någon annan börjar gråta börjar jag gråta.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag med börjar gråta :P