fredag, december 14, 2007

Läskiga sammanträffanden

Den senaste veckan har jag råkat ut för massor av läskiga sammanträffanden :O Eller, jag tycker att de är läskiga, men ingen annan tycker säkert det.

Tex:
x Jag tänker på en låt, och i nästa bilddagbok jag kollar in i står låttexten till den låten vid en bild.

x Jag får ett sms av en person (får aldrig sms) när jag är och ska kolla synen, och några sekunder senare visar det sig att optikern heter samma sak som personen jag fick sms av.

x Jag har tänkt typ "tänk om den personen loggar in på msn nu", och så gör den precis det.

x En lärare sa någonting om något jag inte minns vad det var, och han ville att någon skulle svara på vilken plats det där nu var, och så sa han "På...... på....." och det första som dök upp i mitt huvud var Bali, och sedan sa han "På Bali!".

x Jag tänkte "imorgon kommer Annie säkert ha uppsatt hår", och dagen efter hade hon det. Tänkte även dagen innan på att hon hade sin Palestinasjal (mwii, så hette det va?) andra skoldagen, och sen typ aldrig mer, och så hade hon den också dagen efter.

Ursäkta, men det är jätteläskigt. Allt det här har liksom hänt den här veckan :O :O Sammanträffanden?

Justja, jag tänkte att Martina säkert skulle ringa och fråga efter skolan idag om vi skulle till stan, och det gjorde hon också. Men det har hänt typ varje fredag i ett halvår, så det var inte läskigt.

Men allt det andra!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så äre för mej också, börjar undra om jag är synsk?