torsdag, december 13, 2007

Hemsk dag

Usch, idag har inte varit den roligaste dagen precis. Hade två jäkla timmars rast eftersom vi tittade på luciatåg, och sedan inte hade någon kemilabb. Skulle egentligen börjat med tyska på morgonen, men vi slapp det. Hade ju nästan lika gärna kunnat vara hemma, ingen kollade ju någon närvaro. Sovmorgon till 11.10 :) Men men, istället satt vi där och hade tråkigt i två timmar. Jippi. Om jag inte redan var trött blev jag det definitivt då, och höll på att somna resten av dagen, speciellt på matten. Orka sitta och bevisa massor av vinklar och sånt.
Mamma hämtade mig sen efter skolan. Det var bra, slapp ju gå/åka buss hem :P

Alltså, seriöst, jag känner mig helt trött och bara babblar om ointressanta saker hela tiden. Nej, nu ska jag sluta.


Jag gillar glögg ^^ Vet inte varför, men jag måste alltid ta russin i, även om jag alltid slänger dem, eftersom jag faktiskt inte ens gillar russin. Måste ändå ha dem där ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Gillar också glögg ;D