fredag, december 21, 2007

En ojulig julgran

Första lovdagen idag då :) Vet inte riktigt vad jag ska göra, men kanske gå ner till stan. Nej, inte bara kanske, jag ska gå dit. Måste ju köpa godis, haha. Och så tyckte mamma att jag skulle titta på skor, det var tydligen rea på någon skoaffär. Får väl göra det, lika bra om jag hittar några skor att köpa nu, innan jag får studiebidrag och måste börja betala själv, haha.

Förresten, här är våran julgran i år. Man kan ju knappt ens kalla det julgran, prydnadsgran vore mer rätt. Den är ju inte ett dugg julig! På julen ska det vara rött, inte vitt. Det här är den ojuligaste granen vi någonsin haft. Tror inte ens att den luktar gran, eftersom det är en kungsgran. Mamma sa något sånt. Det kommer säkert inte bli speciellt mycket julstämning här i huset. Ingen annan stans är det ju rött pynt heller. Ge mig en röd jul!
Haha, jag tror att mamma har missuppfattat det där med att man vill ha en vit jul (:

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tkr iaf att eran var fiin :D Jag vill iaf inte ha en GRÖN jul >.<

Anonym sa...

Tyckte eran gran va fin :) Du skulle bara se våran då. Inte för att vi har satt upp den nu men när vi har gjort de så är den fylld med massa olika färger, och jättemånga olika figurer. Haha, det ser helt konsigt ut. Och en jul så gjorde min lillebor typ som lego-grejer och hängde upp i granen xD

Anonym sa...

Hejj, hade en kungsgran förra julen, den luktar ingenting, fin gran =)

Anonym sa...

Jag tycker granen var fin . DU skulle sett våran för några år sedan då tog jag och min syster och hängde upp typ allt i hela kartongen, den var fylld av fula äpplen, flaggor och suuuperfula tomtar man gjort på dagis . Dessutom har vi alltid plstgran . ^^ Kram Erica

Anonym sa...

den var fräsh :D

Anonym sa...

hehe, precis så hade dom på äntligen hemma xD den dära granen, foten & prydningen *skratt* men fin iaf :D