måndag, december 17, 2007

Buss?

Öhm. Jag tror att jag vågar åka buss till skolan imorgon. Den är ju helt konstig som bara byter nummer sådär just efter att jag går på, så det står ju inget vettigt i busstabellerna. Men Jessica har sagt att 11:an är det jag ska gå på... Och inte kan jag lista ut när den går heller. Förmodligen typ 9.05. Det blir säkert bra. Annars får jag väl gå och komma för sent, vi har ju bara gympa. Visserligen får jag panik av att vara sen, men jag måste ju våga testa att åka buss någon gång. Om det blir bra kan jag ju slippa gå till skolan varje mån och tis hela vintern ^^

Ursäkta, men jag svamlar nog mest bara. Det jag ville säga var att jag ska åka en buss till skolan imorgon som jag aldrig åkt förut, så jag är lite nervös.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kind of det som var meningen med den

Anonym sa...

Hejhej Linnea ;D Kan jag ha en länk på min blogg som länkar till din blogg ^^ XD? Hoppas det funkar :P P:S SNYGG BLOGG ;)