onsdag, november 14, 2007

Provklagomål mm.

Vi fick tillbaka våra samhällskunskapsprov idag (som för övrigt var det enda jag skrev om förra veckan). Jag hade MVG, miih! Jättenöjd över det såklart.
Fick även tillbaka kemihemproven, det gick inte lika bra haha xD Hade massor av fel, men eftersom kemifacit är min bästa vän och han nu hade lämnat mig hade jag väl inte heller förvänta mig att det skulle gå så bra.

Har matteprov imorgon, måste plugga till det. Känns som jag glömt allt om trigonometrin (tangens: motstående katet delat på närliggande katet; sinus: motstående katet delat på hypotenusan; cosinus: närliggande katet delat på hypotenusan. Jag kan!!), men det bör väl komma tillbaka när jag jobbar med det antar jag.

Måste även plugga som tusan på historia som vi har prov på ons nästa vecka. Dagen efter är det kemi, och vill gärna plugga lite inför det också. Historian är dock viktigast, det är ca 1/4 av betyget, kemiprovet går knappt på betyget alls. Man behöver inte ens få provet rättat om man inte vill :)


Aja, nu ska jag sluta babbla om skolan så mycket.
Måste bara säga att när jag skulle hem gick jag vägen genom stan. Fick beslutsångest, hade tre vägar att välja på. Gick med Jessica, Julia och Alexandra till busstationen, och skulle sedan gå hem själv. Trodde att Jessica och Alexandra skulle sitta där och vänta på sin buss, så jag gick ju. Sen, på väg ner mot stan, tycker jag att jag hör någon ropa "Linnéa!" men är inte säker så jag struntar i det. Så låter det som Jessicas och Alexandras skratt, och så går de bakom mig, för de skulle till Willys eller nåt :P Så jag gick med dem, till stan och så hem då.
(för er som inte vet Karlskogas karta så bra kan jag ju säga att först ligger skolan, sedan busstationen, sedan stan (inklusive Willys) och sen mitt hus.)

Aaaah, TRIBE!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till MVG:t :) Jag brukar bara få typ MVG i Engelska (YÄÄH!) resten tyg G-VG eller G- :D .. Hmmm...