lördag, november 10, 2007

Öppet hus

Ja, idag bar det av till skolan... igen. Var öppet hus, och vi skulle försöka "värva" nior genom att dela ut lappar och svara på frågor. Jag delade inte ut en enda lapp och svarade inte på en enda fråga. Wow, min insats var ju såå stor när jag satt där vid ett bord (med en tröja som det stod Bergslagsskolan på) mest hela tiden.
När jag skulle hem fick jag gå, då mamma skjutsade mig dit. Kom på att jag kunde gena över Rävåskullen, så slapp jag gå genom stan. Skulle kännas dumt att gå där med min miniräknare i handen :P


Alltså, det måste vara något allvarligt fel på mig. Jag gillar nog vardagarna mer än helger. Visst, skolan är inte alltid kul, men man slipper i alla fall gå hemma hela dagen och har urtråkigt!! Dessutom är det Tribe <3 Så, vad sägs, ska vi avskaffa helger? ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ;) Jättefin blogg osv, men vad heter texten du skrev linnéa nilsson med längst upp och den du skrev blondie eller blackie?
Kram corneliah <3

Emma sa...

Joo, man kan ha rätt tråkigt på helgerna, men då får man se till att ha roligt. Jag skulle inte vilja ha skola varje dag xD

Anonym sa...

LINNEA NILSSON! Neeeee! Utan helgerna skulle jag ligga rutten och död på marken! x'D haha , älskar din blogg, läser varenda dag:)