fredag, november 23, 2007

Mästerspionerna xD

Jag och Sara gick ner till stan förut, för hon skulle köpa julklapp, och jag skulle köpa godis. När vi var på Lindex såg vi Martina och Ida gå förbi, så vi sprang efter dem och "spionerade" haha x'D Det var jättekul, de upptäckte oss inte förrän vi var på Willys, vi följde efter dem in xP Hahaha xD

För övrigt har det inte hänt nåt speciellt idag. Åkte buss till skolan, och skulle åka buss hem, men bussen (som de andra i klassen ska åka med) går 10 min efter att vi slutar, och så måste man ju gå till busstationen också... Vi missade den, och jag var beredd på att gå hem, men så kommer mamma med bilen och kör förbi, så jag fick skjuts hem istället xD Vilken tur man kan ha ^^

1 kommentar:

Emma sa...

Kul att spionera på sina kompisar, det har jag aldrig testat xD