måndag, november 26, 2007

Mamma är skogalen

Gick till skolan idag, och kom för första gången i bra tid. Fick skjuts av mamma hem sen, fast hon envisades med att åka in till trätoffelfabriken och kolla på vinterskor till mig (de har inte vara träskor där). Självklart hittade jag inga, men nu kanske hon är nöjd, när jag har tittat i alla fall? Haha, tror knappast det.

Imorgon börjar vi med idrott. Inte bästa starten på dagen precis, dessutom ska vi säkert göra nåt tråkigt. Ingen mer gymnastik förrän i tvåan :( Det enda roliga, ju.

3 kommentarer:

Emma sa...

Haha, skor behövs ju ;D

Anonym sa...

Hallå ;D Bara så att du vet så blev jag din 9000:de besökaren x') Värsta häftigt :) Det är jag, förresten x) Lisa, som du har länkat ^^

Anonym sa...

Hallå ;D Bara så att du vet så blev jag din 9000:de besökaren x') Värsta häftigt :) Det är jag, förresten x) Lisa, som du har länkat ^^