söndag, november 11, 2007

Jag ångrade mig

Har knappt gjort någonting idag... Skönt att helgen är över snart. Jag håller inte fast vid mitt förslag jag skrev tidigare, att avskaffa helger, men däremot borde man inskaffa en lag om att man inte får ha hur tråkigt som helst.

Gick en promenad med mamma förut, och när vi gick en liten bit genom skogen såg vi tre rådjur som stod och åt gräs rätt nära. De var jättesöta :P

Lärde mig förresten en sak som kan vara bra att kunna: komma ihåg tio (eller fler) saker, i ordning, baklänges eller hur man vill. Typ: säg den 7:e saken, och så kan jag det. Miiiih!
Det är inte så svårt som det kankse låter... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå! Gör nått på helgerna då xD Umgås med vänner, shoppa, rid (jag tror du gör det iaf xD), eller nått annnat kul :)
Mitt bästa förslag är att va med kompisar ;) Det underlättar det hel en aning ^^

Kram :) Gillar din blogg föresten ;)

Lisa sa...

Haha x) Det där ska jag prova någongång ! xD