lördag, november 24, 2007

Fotorunda

Har varit ute och fotat i trädgården idag, första gången på jättelänge, har inte haft tid tidigare, och när jag väl har haft det har vädret varit dåligt.
Men idag, ja, då lyckades jag. Visserligen var det fem minusgrader (mina fingrar höll på att frysa ihjäl! Lånade Saras vantar utan fingrar), men vädret var ju fint.
Bilder kommer senare, måste förminska dem i Photoshop, annars tar det så lång tid att ladda. Och just nu får jag inte hålla på med bilder och sånt, då jag bränner bilder till skivor.

Har även bakat pepparkakor idag. Det var kul, och pepparkaksdegen var god som vanligt :D (köpepepparkaksdeg ska det INTE vara!! Fuskfuskfusk och inte alls lika gott!)

3 kommentarer:

Emma sa...

Längtar redan tills bilderna kommer :)

Anonym sa...

L'ngtar ocks[ \3

Lynn sa...

Du Linnea ! Kan du bes;ka min blogg ? Har lagt in en bild ocks[ p[ min hund som dog och s[dant >D