tisdag, oktober 23, 2007

Teknikföreläsningar

Var och lyssnade på massa folk som pratade om teknik och sånt där idag. Det tog jättelång tid, och jag var trött, och då jag inte är så jätteintresserad av det var det mest långtråkigt att sitta i en stol (visserligen var den mjuk) och lyssna i tre timmar. Fick i alla fall lunch där, en tacorulle med någon kyckling och grönsaker i. Den var inte så stor, så jag upptäckte nu att jag är hungrig.

På fysiklabben använde vi sån där t-sprit (tror jag att det heter? Rosa var den i alla fall), och eftersom jag äger så mycket på att hälla från en stor dunk till en bägare fick jag över hela händerna. Jag fick nästan panik och frågade Kent (läraren) om det var farligt, men som tur var var det inte det.
Haha, sen kom jag på att det nästan var som sån där nagellack remover xD Jag kunde faktiskt ta bort mitt nagellack med det :P Måste fråga pappa om det är så ;)

Idag måste jag träna massor på engelska. Prov på torsdag. Och så ska jag snart kolla på Tribe <33

5 kommentarer:

Anonym sa...

nu kommer det inte att vara roligt längre att titta på tribe, när Amber och Sandra tror ja hon hette dog! :'( eller vad tycker du Linnéá?? KRAM<33

Linnéa sa...

Men Amber måste ju komma tillbaka på något sätt? Hon är ju med senare? :O :O

Anonym sa...

okeej ja har inte sett dom andra avsnitten men hoppas det i alla fall och Zanra med!

Anonym sa...

Ser du med på Tribe? Jag tycker att det äger. Men jag vet tyvär inte heller hur hon kommer tillbaka. men hon gör iaf det på något vis eftersom att hon är med i säsong 5. Kram!

Anonym sa...

tycker det är ltie konstigt att hon kommer tillbaka eftersom att hon är begravd.:S